*((فتافيـــت السكـــــــــــر))*

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منور يا زائر

4 مشترك

انا عضو جديد با المنتدى واريد ان اكون صديق لكم انا المنسى ويا ريت تكونوا فاكرنى

عودة المنسى
    فتفوتى صغير
    فتفوتى صغير

جديد انا عضو جديد با المنتدى واريد ان اكون صديق لكم انا المنسى ويا ريت تكونوا فاكرنى

مُساهمة من طرف عودة المنسى الخميس نوفمبر 27, 2008 2:47 pm

انا صديق جديد يا جماعة وكن موجود معاكم ع موقع 6ار بى وياريت الاقى اصدقائنا اللى كانوا معانا فى الموقع موجودين معانا وفعلا انا كنت زعلان ان الموقع اتقفل لان كنت هخسر اصدقاء كتير انا محمد المنسى ويا ريت تكونوا فاكرنى وعاوز اسلم اوى وارحب با الناس اللى موجودين معانا ويا ريت نشوف اصدقاء تانية جديدة وبشكر صاحب المنتدى شكر خاص على هذة الخدمة العظيمة اللى قدمهالنا واللى كان الناس كلها نفسها تعملة ويا ريت يا جماعة نرجع ايام زمان ايام الحب والوفاء اخوكم المنسى هيفضل معاكم ع طول ويا ريت ما نتفارقش تانى يا اجمل ناس ووحشتونى ا وى والله بجد كان الواحد كان ميت وصحى للدنيا من اول تانى (( المنــــــــــــــــســــــــــــــــــــــــــى)) .....
    المعلمه فتكات
    المعلمه فتكات
    Admin
    Admin

النوع : انا عضو جديد با المنتدى واريد ان اكون صديق لكم انا المنسى ويا ريت تكونوا فاكرنى I_icon_gender_female
    الدولة : انا عضو جديد با المنتدى واريد ان اكون صديق لكم انا المنسى ويا ريت تكونوا فاكرنى Female31
    الهواية : انا عضو جديد با المنتدى واريد ان اكون صديق لكم انا المنسى ويا ريت تكونوا فاكرنى Yragb11
    المهنة : انا عضو جديد با المنتدى واريد ان اكون صديق لكم انا المنسى ويا ريت تكونوا فاكرنى Studen10

جديد رد: انا عضو جديد با المنتدى واريد ان اكون صديق لكم انا المنسى ويا ريت تكونوا فاكرنى

مُساهمة من طرف المعلمه فتكات الخميس نوفمبر 27, 2008 2:53 pm

اهلا بيك يامنسى

ومنور المنتدى وعفوا ياعم منسي والمهم ان كل اهل طرب رجعو من تاني هنا

وشكرا على اشتراكك في المنتدى واتمنى يعجبك وتكون نشيط فيه بالمواضيع الحلوه
    المعلمه منار
    المعلمه منار
    مشرفة قسم الأغاتى
    مشرفة قسم الأغاتى

الدولة : انا عضو جديد با المنتدى واريد ان اكون صديق لكم انا المنسى ويا ريت تكونوا فاكرنى Female31
    المهنة : انا عضو جديد با المنتدى واريد ان اكون صديق لكم انا المنسى ويا ريت تكونوا فاكرنى Collec10

جديد رد: انا عضو جديد با المنتدى واريد ان اكون صديق لكم انا المنسى ويا ريت تكونوا فاكرنى

مُساهمة من طرف المعلمه منار الأربعاء ديسمبر 03, 2008 1:06 am

اهلا اهلا بالمنسىيارب تكون خفاف عليك كده وموقع فتكات ينول اعجابك ونفيدك وتفيدنا واكيد احنا كلنا اخواتك
    hebatop
    hebatop
    فتفوتى اصيل
    فتفوتى اصيل

المهنة : انا عضو جديد با المنتدى واريد ان اكون صديق لكم انا المنسى ويا ريت تكونوا فاكرنى Accoun10

مُساهمة من طرف hebatop الخميس ديسمبر 04, 2008 11:36 am

اهلا بيك يا محمد نورت المنتدى
    وان شاء الله تكون مبسوط معانا فى المنتدى

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء أكتوبر 02, 2024 8:35 am