*((فتافيـــت السكـــــــــــر))*

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منور يا زائر

كلام الحب 2

titanic
    titanic
    فتفوتى صغير
    فتفوتى صغير

المهنة : كلام الحب 2 Accoun10

اعلان كلام الحب 2

مُساهمة من طرف titanic الثلاثاء ديسمبر 30, 2008 8:59 pm

انهارده نستعرض مع بعض الفاظ عاطفيه جديده دخالت حيتنا بعد ظهور الموبيل
    تلقى الي بتكلمك فى نهايه الكلمه بتقوللك يلي باااااى ايه يلي بااااااااااى كنها مش قدره تسيبك يلى باااااااااااى
    وبعدين طالعت حاجه جديده
    se yoy seyou
    ايه seyou تيه
    ظهرت قفله جديده فى المكلمات تلقى الانسه الي بتكلمك بعد ثلاثسعات ضحك وهزار ابيح وكلم فاضى الي قلبك بيحبهفجىتقوللكبتاسر لااله الا الله وطبعا لزم ترد محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلم طبعا ذكر الله سبحان الله وتعالى شى جميل بس ايه موقعها هنا وبعدين انا مش مسافر استراليا ولي رايح اعمل عمليه جرحيا وبعدين بتكلمنى 19مرهفى اليوم وكل مره تقفل كده لااله الا الله
    خدوتيه جديده بردو فى نهايه المكلمه وبعد
    se you
    فجى قبل اهبد السماعه فى وشهاتقولى تي كير تي كير يعنى ايه تي كطير هى بتكلمنى وانا بتسلق جبل الموطم خيفى انا اقع على جنوبى رقبتى ولي انا رايح اتخانق مع جماعه فى التوقي واحتمال مرجعش تي كير كد فى المطلق خلى بللك من نفسك واشفكم بعد فاصل
    titanic
    titanic
    فتفوتى صغير
    فتفوتى صغير

المهنة : كلام الحب 2 Accoun10

اعلان رد: كلام الحب 2

مُساهمة من طرف titanic الثلاثاء ديسمبر 30, 2008 9:02 pm

انهارده نستعرض مع بعض الفاظ عاطفيه جديده دخالت حيتنا بعد ظهور الموبيل
    تلقى الي بتكلمك فى نهايه الكلمه بتقوللك يلي باااااى ايه يلي بااااااااااى كنها مش قدره تسيبك يلى باااااااااااى
    وبعدين طالعت حاجه جديده
    se yoy seyou
    ايه seyou تيه
    ظهرت قفله جديده فى المكلمات تلقى الانسه الي بتكلمك بعد ثلاث سعات ضحك وهزار ابيح وكلم فاضى الي قلبك بيحه فجىتقوللكبتاسر لااله الا الله وطبعا لزم ترد محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلم طبعا ذكر الله سبحان الله وتعالى شى جميل بس ايه موقعها هنا وبعدين انا مش مسافر استراليا ولي رايح اعمل عمليه جرحيا وبعدين بتكلمنى 19مرهفى اليوم وكل مره تقفل كده لااله الا الله
    خدوتيه جديده بردو فى نهايه المكلمه وبعد
    se you
    فجى قبل اهبد السماعه فى وشهاتقولى تي كير تي كير يعنى ايه تي كطير هى بتكلمنى وانا بتسلق جبل الموطم خيفى انا اقع على جنوبى رقبتى ولي انا رايح اتخانق مع جماعه فى التوقي واحتمال مرجعش تي كير كد فى المطلق خلى بللك من نفسك واشفكم بعد فاصل

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء أكتوبر 02, 2024 8:21 am